[OSM-talk-nl] interessant voor NL? "OSM cycle maps in every Cambridge house"

joris meijerink meijerink at gmail.com
Thu Dec 6 13:35:52 UTC 2007

Ik denk dat OSM-nl zich meer moet richten op de gewone fietspaden en
lange afstandsfietsroutes. Op de overige wegen in Nederland mag in de
meeste gevallen toch altijd gefietst worden met uitzondering van de
snelwegen. De kaart zoals die daar gemaakt is meer om aan te geven
(wanneer) je op welke wegen je wel /niet mag fietsen in het centrum
van Cambridge. Dat is in GB idd soms wat onduidelijk, maar daar mag je
op de snelweg dan weer wel fietsen .. ik heb ze gezien, daar wordt je
echt niet blij van.

Fietsenstallingen aangeven in het centrum van steden kan ik wel het
nut van inzien.