[OSM-talk-nl] oneway

Lambert Carsten lhc.osm at solcon.nl
Fri Dec 7 18:16:46 UTC 2007

On Friday 07 December 2007 16:41:43 you wrote:

> Het zou mij veel logischer lijken als bepaalde wegen in een relation
> tram zitten ;)
Het probleem is niet in de eerste plaats de tram.

Hoe tag ik bijvoorbeeld een weg waar alleen vierwielers maar een kant op
mogen? Dus waar motorfietsen wel beide richtingen mogen rijden
(motorbike=opposite?).

Wat betreft de tram vind ik het niet onlogisch om aan te geven dat er een
tramspoor in de weg zit. Wij zijn toch bezig de fysieke werkelijkheid weer te
geven. Welke route een tramlijn volgt is iets anders.

Lambert