[OSM-talk-nl] bruggen..? / lagen

Eesger Toering eesger at gmail.com
Mon Dec 10 17:05:26 UTC 2007

JOSM: ik had er even aan geroken, echter... kleurtjes? ik zie een
"draad-tekening", kunnen wegen niet een fraaie (kleur-gecodeerde)
dikte krijgen, en geen gekleurde vlakken (water, landoppervlakte-codes
etc.). Dit maakt het werken met JOSM wel wat cryprischer.. Dit kan ik
wel waarderen in Potlatch, echter ik erken ook meteen dat hier ook
duidelijk beperkingen zitten..

Is JOSM grafisch niet wat meer "op te leuken", zodat het werken er
iets meer "eindresultaat" uit ziet?

Groet,

Eesger