[OSM-talk-nl] OSM Nieuwjaarsborrel

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Thu Dec 20 01:11:44 UTC 2007

Ha allemaal,

2008 staat voor de deur. Een nieuw jaar vol kansen, ideeën en plannen.
Een jaar om op te proosten! Een nieuwjaarsborrel dus. Locatie nog niet
bekend, maar het zal in Amsterdam zijn.
Ik heb drie data geprikt, meeste stemmen gelden. Uiterlijk 2 januari
stel ik de definitieve datum vast op basis van de resultaten.
Tijdens de borrel wil ik ook wel graag een paar knopen doorhakken als
het gaat om de NL-tileserver, mits de belangrijkste betrokkenen er
kunnen zijn.

Geef hier je voorkeur voor een datum op:

http://www.doodle.ch/wsbku5kztp3v5mzb

Martijn