[OSM-talk-nl] tile.openstreetmap.nl

Martijn van Oosterhout kleptog at gmail.com
Thu Dec 20 19:54:23 UTC 2007

On Dec 19, 2007 10:17 PM, Peter Peterse <peter at peterse-uithuizen.com> wrote:

> Kan dit nog niet automatisch? Hoe voer je deze wijzigingen in. Welke
> database gebruik je hiervoor?

Sorry, het is automatich, dat was misschien niet duidelijk. Over
technische vragen zal ik even de README ter beschikking maken.

http://tile.openstreetmap.nl/README.txt

Hmm, moet wel even meer details geven over de configuratie bestanden...

> Is het mogelijk om de README op de tile-server te plaatsen? De wiki
> geeft mij nog al veel mogelijkheden. Zoals ik hierboven al vroeg, welke
> database. Je kunt een mysql, postgresql database gebruiken. Tevens heb
> ik de database Monet al eens langs zien komen en er zullen er nog wel
> een paar zijn.

Wij gebruiken Mapnik, dus postgres is de enige mogelijkheid. Ik zou
niet weten hoe je het anders zou doen.

Met vriendelijke groet,
--
Martijn van Oosterhout <kleptog at gmail.com> http://svana.org/kleptog/