[OSM-talk-nl] Grenzen

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Wed Jul 4 07:38:51 UTC 2007

vziw is het CBS de enige met een landsdekkende wijk/buurt-indeling.
Gemeente- en provinciekaarten zijn ook wel elders te krijgen. Merk op
dat het gratis verkrijgbare CBS-wijken/buurtenbestand gegeneraliseerd
is. Het niet-gegeneraliseerde bestand kost een paarhonderd euro en is
niet vrij van copyrights.

Op 04-07-07 heeft Eugene van der Pijll<eugene at vanderpijll.nl> het
volgende geschreven:

martijn van exel -+- mvexel at gmail.com -+- http://www.handsomedevil.nl/