[OSM-talk-nl] Een hele hoop data

Jaap-Andre de Hoop j.dehoop at nivocer.com
Fri Jul 6 17:47:40 UTC 2007

Eugene van der Pijll wrote:

> Maandag weten we meer, dan wordt de beschrijving van de bestanden
> openbaar (volgens de planning). Tot dan heeft het weinig zin te
> speculeren over het bestand dat we krijgen.
>
> Bovendien mag dat niet van de baas van OSM ;-)

tsja, moet je niet de community bij je bestanden betrekken.
Maar mag wel hopen dat het iets meer is dan die worldviewer (of juist
niet). Maar weet niet of ze daar de alle data hebben staan, als je naar
andere voorbeeldplaatjes op hun site kijkt
(http://worldviewer.and.com/citymaps.aspx), dan word je al een stuk
vrolijker (of juist niet;-))

hmmm is wel dezelfde kaart... Mag wel hopen dat het meer is dan wat daar
staat, want anders is er wel erg veel persaandacht geweest ;-)

Groets,

Jaap-Andre