[OSM-talk-nl] Een hele hoop data

Myckel Habets myckel at sdf.lonestar.org
Sat Jul 7 03:35:06 UTC 2007

On Sat, 07 Jul 2007 00:45:55 +0200
Stefan de Konink <skinkie at xs4all.nl> wrote:

> Ok :) Mijn ervaring in de Koplopers is dat je een Amaryllo even op
> twee boeken moet leggen in het raam aan stuurboord. Gelukkig meld je
> het even ;) Want anders had ik komend week dat @#$@(&$@ einde voor
> niets in de trein gezeten ;)

Amersfoor - Zwolle heeft een gedeelte bosrijk gebied. Ook funest voor
je ontvangst. De ouders van m'n vriendin wonen tussen Zwolle en Almelo,
dus in het najaar zal ik waarschijnlijk met regelmaat weer over dat
traject gaan. Stuk van Zwolle naar Leeuwarden weet ik niet, maar ik
meen me te herinneren dat het vrij open gebied is en wel enigsinds
ontvangst zou moeten geven.

Myckel