[OSM-talk-nl] Actualiteit OSM kaart

Rob Aerts rob at coolbegin.com
Sun Jul 8 11:16:51 UTC 2007

zo zat ik ook laatst te vergelijken, en heeft google al een weg verwijderd
die nog wel een half jaartje intakt blijft
verder weet ik dat er bij er tomtom al rotondes op de kaart staabn die er 3
jaar na dato nog altijd niet zijn.. hoezo actueel

Op 08-07-07 heeft Floris Looijesteijn <osm at floris.nu> het volgende
geschreven: