[OSM-talk-nl] microsoft heeft eens iets moois gemaakt

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Mon Jul 9 13:20:24 UTC 2007

Ik beantwoord mijn eigen vraag:

http://virtualearth.spaces.live.com/blog/cns!2BBC66E99FDCDB98!8739.entry -->
Almere, Arnhem, Deventer, Emmen, Hardenberg, Hilversum,
Smallingerland, Alkmaar, Amersfoort, Apeldoorn, Dordrecht, Ede,
Eindhoven, Hoogeveen, Hoorn, Almelo, Leyl, Oost-Vlieland, Sittard,
Assen, Bergen op Zoom, Gouda, Leeuwarden, Roosendaal

http://virtualearth.spaces.live.com/blog/cns!2BBC66E99FDCDB98!8457.entry
The Hague, Rotterdam, Utrecht

Meer kan ik zo gauw niet vinden.

Op 09-07-07 heeft Martijn van Exel<mvexel at gmail.com> het volgende geschreven: