[OSM-talk-nl] AND Automotive Navigation Data

Mark Huizer xaa+openstreetmap at dohd.org
Mon Jul 9 21:24:06 UTC 2007

>       Wij streven er naar om vandaag (9 juli) de formaat omschrijving te publiceren.  Met deze omschrijving kan worden nagedacht hoe het AND formaat geconverteerd kan worden naar het OpenStreetMap formaat.  Eind deze week zal de dataset of een sample hiervan beschikbaar komen.

Even een klein vraagje tussendoor. Ik zat even die PDF door te lezen en
dan met name het begin ervan. In de eerste paragraaf staat ongeveer dat
'het produkt van AND' is en dat alle publicaties, modificaties en zo ook
sole ownership van AND zijn, en iets verderop staat dat AND met
OpenStreetmap overeenkomt dat alles onder de creative dinges license
komt.

Ik ben geen advocaat en zo, en ik kan me voorstellen dat het een domme
vraag is omdat tig mensen dat ook al bekeken hebben, maar is dat niet
met elkaar in tegenspraak? Of betekent het niet tot op zekere hoogte dat
alle aanpassingen in Nederland voortaan van AND zijn?

Zo'n PDF'je zal geen legaal stuk zijn overigens, en AND klinkt niet als
een bedrijf waar je problemen mee krijgt, maar goed, het viel me wel op.

Mark

--
 If all the students who slept through lectures were laid end to end,
 they'd be a lot more comfortable.