[OSM-talk-nl] Mappingparty Amsterdam 28/29 juli --- Re: [Fwd: OpenStreetMap wil mappen vanuit Cybersoek!]

Milo van der Linden mlinden at zeelandnet.nl
Wed Jul 11 13:56:57 UTC 2007

Hieronder de tekst van het mailtje dat ik ontving van Cybersoek, ze zijn
duidelijk wel enthousiast, het is dus zaak even contact met ze op te
nemen. Contactpersoon: Martha Swinkels.(marthaswinkels at hotmail.com)

Zelf kan ik niet bij de mappingparty aanwezig zijn, ik zou het dus fijn
vinden als iemand anders deze even oppakt.

Beste Milo,
Het is al enige tijd geleden dat we je mail hebben ontvangen over jullie
streetmapping-organisatie. Klinkt heel erg leuk en enthousiast. Mijn
excuses dat ik niet eerder gereageerd heb, het is een drukke periode
geweest en ik heb mijn gedachten ondertussen laten gaan over wat we voor
elkaar kunnen betekenen. Nu is het zo dat er voor Cybersoek een
verhuizing en aansluitend een maand zomervakantie voor de deur staat dus
het aanzwengelen van leuke nieuwe dingen moet nog even op zich laten
wachten.
Zelf dacht ik voor later aan een leuke samenwerking met betrekking tot
ons project Allemaal buren. De hele site daarvan gaat herzien worden
maar misschien kun je er al eens een blik op werpen om een indruk te
krijgen van het project. ( www.allemaalburen.nl
<http://www.allemaalburen.nl> ) Dan kunnen we vanaf september hier
wellicht wat over brainstormen.

Groeten,

Martha Swinkels
Cybersoek

Ante Wessels schreef:

> Voor zover ik weet hebben we nog geen locatie. Zou Cybersoek lukken voor eind
> van de maand?
>
> Er was ook nog iemand anders aan het zoeken, meen ik. Heeft dat iets
> opgeleverd?
>
> (Rotterdam komend weekend is afgeschreven, tenzij iemand daar heel anders over
> denkt ;-)

> Ook mappers welkom natuurlijk. Vooral voor mensen die beginnen is anderen
> ontmoeten leerzaam. En het is altijd ook fun.
>
> vriendelijke groet,
> cordialmente,
>
> Ante

Milo van der Linden
mlinden at zeelandnet.nl <mailto:mlinden at zeelandnet.nl>
milovanderlinden at gmail.com <mailto:milovanderlinden at gmail.com>
milo at 3dsite.nl <mailto:milo at 3dsite.nl>
http://www.3dsite.nl

De informatie in dit bericht reflecteerd mijn persoonlijke mening en
niet die van een bedrijf of instantie. Aan de informatie kunnen geen
rechten worden ontleend. Indien dit bericht onderdeel is van een forum,
mailing-list of community dan gelden automatisch de bijbehorende
voorwaarden.