[OSM-talk-nl] eerste AND import resultaat :)

Foppe Benedictus foppe.benedictus at knkv.net
Thu Jul 12 22:30:59 UTC 2007

Ziet er goed uit..
Ik heb even gekeken wat er voor linux op de markt is, maar ik kan niet
echt iets naar mijn smaak vinden
http://shapelib.maptools.org/ Lijkt wel met de bestanden overweg te
kunnen, maar omzetten naar iets werkbaars voor mij zit er niet in.
http://gpx2shp.sourceforge.jp In het plaatje staat dat ook van shapefile
naar gpx zou kunnen, maar ik kan het niet :(
http://www.gdal.org/ Ook hier moet ik volgens mij eerst leren
programmeren voordat ik er iets mee kan..
Dus helaas blijft het bij kijken voor mij.

Met sportieve groet,
Foppe Benedictus