[OSM-talk-nl] eerste AND import resultaat :)

Ante Wessels ante at ffii.org
Sun Jul 15 11:23:51 UTC 2007

On Sunday 15 July 2007 12:11, Stefan de Konink wrote:

> Zou toch liever voor het gebruik van de source tag zijn.

Als bekende tag heeft die de voorkeur, we kunnen de AND data makkelijk een
source tag meegeven. Maar de huidige data heeft geen source tag, of wel,
zoals de kunstlijn. Dat maakt het lastiger de huidige data als geheel te
selecteren. Vandaar mijn idee voor een extra tag, die ook tijdelijk kan zijn,
voor de integratiefase.

Mijn oplossing klopte ook nog niet, omdat je in JOSM niet op combinatie van
key en value zoekt, maar dat is met een andere value op te lossen, zoals
ANDyes en ANDno.

In JOSM kan je ook niet selecteren binnen selectie, dingen die niet nodig
waren, nu mogelijk juist wel handig.

> En eventueel
> een sandbox omgeving waar we dit in kunnen uitproberen. Ondanks wat de
> voorkeur is 'geen forks' staan de huidige stabiliteit/features het niet
> toe om uitgebreid dingen te gaan uitproberen.

Ja. Een steeds betere kaart is ook een steeds aantrekkelijker object voor
balorige types. Betere terugdraaifuncties zijn dan ook gewenst.

vriendelijke groet,
cordialmente,

Ante