[OSM-talk-nl] eerste AND import resultaat :)

Marc Kessels marc at kessels.name
Mon Jul 16 09:25:51 UTC 2007

ik heb dit weekend ook niet stilgezeten, en blijkbaar dubbel werk
geleverd. Toch wil jullie het eindresultaat niet onthouden:
http://www.kessels.name/texel.pdf (2.8 MB)
gedaan met shapelib 1.2.10 (http://dl.maptools.org/dl/shapelib/ ) en wat
aanpassingen daarin. (http://www.kessels.name/and2osm.zip , unzippen in
de folder van shapelib, bevat AND2osm.c +.h en een nieuwe Makefile).

vraag aan Floris: heb jij jouw script al ergens online staan?

groet,
Marc