[OSM-talk-nl] AND-import: Wat doen we met reeds ingevoerde data?

Jaap-Andre de Hoop j.dehoop at data-assist.nl
Mon Jul 16 10:42:12 UTC 2007

Floris Looijesteijn wrote:
> Laten we het eerst even op wegen houden, POI kan later
> nog wel...
>
> Even een paar losse flodders:
>

> Iemand had opgemerkt dat we misschien niets moesten importeren
> binnen een straal van x00 meter rondom bestaande data.

voor Losser (net begonnen) zou ik zeggen: importeer alles maar, dan kijk
ik er wel naar. Data van AND is wrs vergeijkbaar beter dan van mezelf,
Voor Assen kan ik me voorstellen dat je dat jij niet wilt. je hebt het
over 100den meters, misschien is tientallen meters een idee? Je hebt
vast geen gemeente data of zo er in zitten?, zodat je kan differentieren
  per gemeente?

Groets,

Ikke