[OSM-talk-nl] AND-import: Wat doen we met reeds ingevoerde data?

Foppe Benedictus foppe.benedictus at knkv.net
Mon Jul 16 10:59:25 UTC 2007

Ik ben geen programmeur, maar dit lijkt mij het meest logische:
Wegen met dezelfde richting (enkele vrijheidsgraden inbouwen) en binnen
een bepaalde straal niet importeren of met een speciale tag importeren,
zodat ze makkelijk terug te vinden zijn. De fiets- en voetpaden moeten
niet vergeleken worden met de AND data lijkt mij.

Met sportieve groet,
Foppe Benedictus