[OSM-talk-nl] AND-import: Wat doen we met reeds ingevoerde data?

Milo van der Linden mlinden at zeelandnet.nl
Mon Jul 16 11:42:57 UTC 2007

hmmm kan je de een niet als wms-layer tonen, net als die landsat
beelden? Dat zou je eigenlijk met beide willen doen: Als wat we in osm
hebben al vrij uitgebreid is, wil je daar aanpassingen doen op basis van
  de AND data, als er nog weinig in OSM zit, wil je juist wat je hebt
overbrengen op de AND data. In combinatie met 'kleine' osm bestanden,
lijkt me dit een mooie optie.

- Geef het even door als dit een optie is. Ik heb namelijk toegang tot één professioneel gehoste mapserver wms server, op die server is voorlopig nog zo'n 1Gb aan dataruimte beschikbaar en uptime en snelheid zijn gegarandeerd zonder een extra belasting op de OSM servers te leggen, let me know!