[OSM-talk-nl] Jooooh! Check die screenshot!

Milo van der Linden mlinden at zeelandnet.nl
Tue Jul 17 19:01:23 UTC 2007

Nog makkelijker, ik maak er een WMS service van.

Onderstaande regels (in blauw) toevoegen aan je C:\Documents and
Settings\Milo\Application Data\JOSM\preferences

De waarde 6 geeft aan dat het mijn 6e WMS laag is, misschien moet jij
die op een andere waarde zetten?

wmsplugin.url.6.name=ANDNL
wmsplugin.url.6.url=http://82.176.214.209/cgi-bin/mapserv.exe?map=/ms4w/apps/mappingworlds/service/ANDNL.map&version=1.1.1&request=getmap&layers=kustwater,020_nosr_r&SRS=EPSG:4326

Daar moet je voor schouwen mee uit de voeten kunnen, ik heb de wegen in
een afschuwelijke kleur groen gedaan zodat ze niet in optisch bedrog
raken met de OSM wegen.
De truc is om telkens wanneer je in of uitzoomt even opnieuw menu WMS ->
ANDNL te klikken.

P.S. beetje rustig aan, 't is mijn thuis servertje....! hahaha!

--

Milo van der Linden
mlinden at zeelandnet.nl <mailto:mlinden at zeelandnet.nl>

De informatie in dit bericht reflecteerd mijn persoonlijke mening en
niet die van een bedrijf of instantie. Aan de informatie kunnen geen
rechten worden ontleend. Indien dit bericht onderdeel is van een forum,
mailing-list of community dan gelden automatisch de bijbehorende
voorwaarden.