[OSM-talk-nl] mapsource kaartensets bouwen voor NL stuk

Ben Companjen bencompanjen at gmail.com
Tue Jul 17 21:06:50 UTC 2007

On 17/07/07, Mark Huizer <xaa+openstreetmap at dohd.org> wrote:

> *shrug* ook goed, wacht ik dat wel af

Laat je niet tegenhouden in je vooronderzoek :) Je bent vast niet de eerste
binnen OSM die hiermee komt, dus doorzoek de Wiki en de
mailinglistarchieven.

Op de internationale mailinglist zitten ongetwijfeld meer geïnteresseerden
die misschien meer ervaring hebben in het routeren en/of het starten van een
OSM-werkgroep.

Alvast veel succes gewenst!

de Campusomroep: op en achter UTV en Uradio! www.campusomroep.nl