[OSM-talk-nl] Jooooh! Check die screenshot!

Foppe Benedictus foppe.benedictus at knkv.net
Wed Jul 18 07:22:59 UTC 2007

Wat ontzettend leuk! Het blijkt dat mijn metingen best aardig
overeenkomen... :-) Overigens ik had net de wegen in JOSM met die
afschuwelijke kleur groen gedaan ivm met duidelijkheid...
Even iets algemeners: Hoe zit het nu met nu met de verplaatsing naar
talk-dev? Ik heb eigenlijk nog niets gezien. En ik wil wel een
samenvatting maken van wat hier langs is geweest met bronnen wie wat
heeft gedaan, zodat er dan daar verder gediscussieerd kan worden.
Hmm, ik zie nu het topic AND data intergration, maar op de een of andere
manier heb ik dat niet binnengekregen..

Met sportieve groet,
Foppe Benedictus