[OSM-talk-nl] Jooooh! Check die screenshot!

Floris Looijesteijn osm at floris.nu
Wed Jul 18 11:12:10 UTC 2007

ik het inmiddels in een grote .osm zitten (600MB voor heel nederland)
maar die voldoet nog niet aan alle eisen dus die is nog niet beschikbaar.

ik ga volgende week weer verder met m'n import scriptje.

de standaard rendertools blijken overigens niet echt goed overweg
te kunnen met veel data. inkscape geeft continu coredumps.
maar toch nog een hele kleine versie van amsterdam:
http://floris.nu/osm/texel/and_adam.png

en een grotere van het centrum:
http://floris.nu/osm/texel/and_adam_centrum.png

groet,
floris (die dit weekend in roemenie gaat openstreetmappen :)