[OSM-talk-nl] renderen België

Foppe Benedictus foppe.benedictus at knkv.net
Thu Jul 19 17:27:59 UTC 2007

Volgens mij ligt het tiles at home project tijdelijk plat, omdat men bezig
is met wat dingen te vernieuwen. Ik kan je niet vertellen hoe het op XP
zou moeten, maar je hebt in ieder geval een wachtwoord nodig van Ben
(email op http://wiki.openstreetmap.org/index.php/User:Ben.) op mijn PC
(Ubuntu) is het inmiddels wel gelukt. Overigens begreep ik dat het
aantal mensen dat tiles rendert niet de bottleneck is, maar duidelijk de
server.

Met sportieve groet,
Foppe Benedictus