[OSM-talk-nl] OSMtracker voor pda

Christ van Willegen cvwillegen at gmail.com
Tue Jul 24 13:10:42 UTC 2007

Hoi,

On 7/24/07, Rob Aerts <rob at coolbegin.com> wrote:
> ben met imi (de maker van josm) aan het babbelen hoe ik het beste data kan
> aanleveren (wordt dus toch gpx)
> de voice "nodes" werken ondertussen al.. best funny
>
> ding wordt zeker freeware, opensource weet ik nog niet
>  meeste code lag nog op plank voor een oud (2004) guided gps wandelroute
> idee en een mogelijke gps game.
>
> voor het testen zoek ik zeker nog mensen (zelf heb ik wm2003 en wm5 ter
> beschikking), zal proberen deze week een eerste beta te produceren

Ik neem aan dat je niet van plan bent om het naar een Palm5 platform te porten?

Misschien moeten 'we' eens overleggen met de schrijver van cotoGps of
dat hij er iets in ziet om samen te werken met OSM? Ten slotte wordt
cotoGps al vaak gebruikt (in ieder geval door mij) op de Palm voor
geocaching (nee, niet door mij) en voor het tracen/tracken voor OSM
(wel door mij).

Christ van Willegen
--
09 F9 11 02 9D 74 E3 5B D8 41 56 C5 63 56 88 C0