[OSM-talk-nl] OSMtracker voor pda

Christ van Willegen cvwillegen at gmail.com
Wed Jul 25 05:20:38 UTC 2007

Hoi,

On 7/24/07, Rob Aerts <rob at coolbegin.com> wrote:
> je kunt inderdaad beter contact opnemen met die maker..  en je wensen
> kenbaar maken
> ligt eraan wat je erbij wilt hebben natuurlijk of ze
> het willen implementeren
> het gpx formaat ondersteund in elk geval mapping van
> voice/photo's
Ik heb contact opgenomen met Thomas Runge (van cotoGPS). Die zou
kijken naar de tot nu toe gebruikte OSM software (ik heb hem verwezen
naar de Wiki-pagina over JOSM). Ik heb hem verteld dat het erg handig
zou zijn om op de Palm zelf segmenten te kunnen 'verleggen' en tags
invoeren. Dan kun je een hoop correctie-werk gewoon 'in het veld' doen
tijdens het wandelen, fietsen of autorijden (ok, bijrijder :-) ). Het
scheelt een hoop als je geen dingen hoeft te onthouden of
aantekeningen maken!

Als er iets gebeurt op dit front dan horen jullie ervan!

Groeten,

Christ van Willegen
--
09 F9 11 02 9D 74 E3 5B D8 41 56 C5 63 56 88 C0