[OSM-talk-nl] planet.osm nederland

Remco van Zuijlen remcovz at xs4all.nl
Wed Jul 25 11:58:01 UTC 2007

On Wed, Jul 25, 2007 at 12:59:45PM +0200, Rob Aerts wrote:
> weet iemand hoe groot de planet.osm voor nederland alleen is ?

ik gok rond de 100 MB, ik heb van de planet.osm van 27 juni een vierkant ten
grootte van de benelux eruit ge-extract, en die was 150 mb groot. okay,
misschien is NL dan 125 MB, maar zoveel zal het niet schelen..

ik wil nog een extract scriptje maken die echt alleen nederland eruit vist,
dan kan ik je het ook precies vertellen.. (handig voor AND data later). Er
is al zo'n scriptje, maar dan moet ik de polygoon coordinaten van nederland
opgeven, en die moet ik nog vinden/maken/omzetten, maar ik denk dat ik die
nu wel even ga proberen te maken.

Remco

--
Remco van Zuijlen <remco at xs4all.net>

Hi! I'm a .signature virus! copy me into your .signature file to help me spread!