[OSM-talk-nl] planet.osm nederland

Ben Companjen bencompanjen at gmail.com
Wed Jul 25 12:24:23 UTC 2007

Ik heb die benelux.osm gevoerd aan nxslt2 om de spoorlijnen en stations te
renderen met osmarender. Na een paar uur was ie klaar en had ik
benelux-railways.svg van 36 MB. Eerder had ik geprobeerd  de complete kaart
te renderen, maar na een uur of twaalf heb ik dat maar opgegeven...

de Campusomroep: op en achter UTV en Uradio! www.campusomroep.nl