[OSM-talk-nl] Nauwkeurigheid google earth

Milo van der Linden mlinden at zeelandnet.nl
Wed Jul 25 12:45:37 UTC 2007

Ik heb een dergelijke vraag al eens gesteld aan Google, die verwezen me
door naar de dataleverancier voor de luchtfoto. En die gaf mij gewoon
domweg geen antwoord....

Ik vermoed dat de foto's in Google Earth doelbewust zijn geshift...

Rob Aerts schreef:
> als ik m´n gps tracks in google earth bekijk zie ik dat m´n tracks
> overal naast de weg liggen
> is het nu mijn gps die ernaast zit of de sat foto´s
> weet iemand hoe nauwkeurig de sat. foto´s zijn

Milo van der Linden
mlinden at zeelandnet.nl <mailto:mlinden at zeelandnet.nl>
milovanderlinden at gmail.com <mailto:milovanderlinden at gmail.com>
milo at 3dsite.nl <mailto:milo at 3dsite.nl>
http://www.3dsite.nl

De informatie in dit bericht reflecteerd mijn persoonlijke mening en
niet die van een bedrijf of instantie. Aan de informatie kunnen geen
rechten worden ontleend. Indien dit bericht onderdeel is van een forum,
mailing-list of community dan gelden automatisch de bijbehorende
voorwaarden.