[OSM-talk-nl] planet.osm nederland

Ben Companjen bencompanjen at gmail.com
Wed Jul 25 17:18:46 UTC 2007

Ik heb deze file gerenderd, en hij is nu al klaar :) Omdat ik er niet de
hele tijd bij ben gebleven, weet ik niet precies hoeveel tijd het heeft
gekost, maar ik gok dat het ongeveer een uur aan processortijd heeft gekost
(Athlon64 3400+) en anderhalf echte tijd. 1 GB RAM is blijkbaar nog genoeg
voor nxslt2 op Windows XP om een 117 MB groot bestand te converteren. Helaas
heb ik geen ruimte om het resultaat (73 MB SVG) beschikbaar te maken voor
download.

Ben

de Campusomroep: op en achter UTV en Uradio! www.campusomroep.nl