[OSM-talk-nl] planet.osm nederland

Rob Aerts rob at coolbegin.com
Fri Jul 27 08:32:14 UTC 2007

het is alleeen voor op te zoeken, dus een gesorteerde lijst gaan we eens
proberen
toevoegingen en wijzigingen doe je niet op de planet file, dat moet je
semi-live doen lijkt me

xml is best goed te gebruiken voor bepaalde doeleinden, maar een
telefoongids zou ik er niet in stoppen als werkformaat ;)

Op 27-07-07 heeft Christ van Willegen <cvwillegen at gmail.com> het volgende
geschreven: