[OSM-talk-nl] Voorstellen

joris meijerink meijerink at gmail.com
Fri Jul 27 13:46:20 UTC 2007

Hoi iedereen,

Ik zag dit initiatief en ben zeer gecharmeerd van het open character
en wil hier ook wel een bijdrage aan gaan leveren in de toekomst. Ik
heb me al eens afgevraagd waarom ze dat niet gewoon een keer die
terugkoppeling in een HENKHENK hadden gestopt.

Ik ben 29 jaar, bijna Civiele technisch ingenieur en woonachtig in Delft.

Ik was al van plan een GPS te kopen, dan kan ik die ook nog eens
nuttig gebruiken. Ik zag dat er al een geheel stratennet van Nederland
maar dat die nog moet worden omgezet. Ben zelf meer een wandel fan en
zit regelmatig in de trein .. zitten die "wegen" ook in het straten
bestand of zijn dat alleen de met de auto begaanbare wegen?

groeten,
Joris Meijerink