[OSM-talk-nl] Even voorstellen

mlerutte at tiscali.nl mlerutte at tiscali.nl
Sun Jul 29 20:55:15 UTC 2007

Recentelijk kwam ik het OpenStreetMap project tegen en het lijkt mij
leuk om bij te dragen hieraan. Ik heb de intro gelezen op de website,
maar eerlijk gezegd heb ik daarmee nog geen idee hoe en wat te doen.

Ik heb begrepen dat recentelijk digitale kaarten gedoneerd zijn aan
het project, en het lijkt mij dat het daardoor niet nodig is om straten
waar auto's kunnen komen in kaart te brengen. Het lijkt mijzelf dan ook
leuk om juist wandelgebieden hier in de buurt van Roermond toe te
kunnen voegen.

Hiervoor heb ik een Palm met Cetus en de standaard tomtom GPS tot
beschikking. Wie helpt mij op weg om te beginnen?

Maurice.