[OSM-talk-nl] Mapping Party Leiden 11 Augustus 2007

Myckel Habets myckel at sdf.lonestar.org
Mon Jul 30 16:36:40 UTC 2007

On Mon, 30 Jul 2007 18:02:44 +0200
"Rik van der Helm" <rik at the-quickest.com> wrote:

> Ik kom nooit in Leiden, maar ik zou haast denken dat je het over
> Eurodusnie hebt. Maar op hun website zie ik niks over ontruimingen,
> staat nog vol activiteiten. OSM lijkt me echt een aardje naar hun
> vaartje ;)

Nee, Eurodusnie was de andere organisatie. M'n contact daar was
vergeten door te geven dat we de ruimte konden gebruiken voor de
mapping party. Maar nu ik gezegd heb dat het geannuleerd is en al
mensen alternatieve parties aan het organiseren zijn verzet ik het
liever na het najaar (ook met oog op de import van de AND gegevens en
m'n eigen tijdbezetting).

De organisatie die uit hun pand gezet is, is Stichting Ideewinkel, waar
we met de LOSC ook gebruik van hun pand maakte.

> Groet, Rik

Groeten,

Myckel