[OSM-talk-nl] [Fwd: OpenStreetMap wil mappen vanuit Cybersoek!]

Milo van der Linden mlinden at zeelandnet.nl
Fri Jun 1 10:56:45 BST 2007

-------- Originele bericht --------
Onderwerp: 	[Fwd: OpenStreetMap wil mappen vanuit Cybersoek!]
Datum: 	Fri, 01 Jun 2007 11:24:21 +0200
Van: 	Milo van der Linden <milovanderlinden at gmail.com>
Antwoord-naar: 	milovanderlinden at gmail.com
Aan: 	OpenStreetMap NL discussion list <talk-nl at openstreetmap.org>

Hallo allemaal,

Zucht, de ambtenarij.... Ik heb uiteindelijk in de afgelopen 2 weken
eerst een week gezocht naar hoofd ICT Zeeburg, ben vervolgens bij Hoofd
communicatie uit gekomen om vervolgens te ontdekken dat het project
CyBurg al is gestorven. Wel kreeg ik als tip eens contact te zoeken met
Cybersoek (www.cybersoek.nl) En dat heb ik ook gedaan.
Mij is telefonisch al doorgegeven dat het waarschijnlijk niet lukt om in
Zeeburg een lokatie te vinden voor 9 en 10 juni. Maar ik probeer het wel
nog even. Wie weet krijgen ze het stiekum toch voor ons rond en anders
hebben we op deze manier misschien het contact rond voor de volgende
mappingparty in Amsterdam...!