[OSM-talk-nl] Nieuwe statistieken

Danny Maas dmace99 at gmail.com
Fri Jun 1 09:57:51 UTC 2007

On 6/1/07, Lambertus <osm at na1400.info> wrote:

> naar

> Heb ik dat weer :( Bedankt voor de info!
>
> Heeft iemand misschien een overzicht waarop de gemeente grenzen
> duidelijk op aangegeven zijn (met duidelijke herkenningspunten)?

Dit is de gemeentekaart van het RIVM, maar daar kun je niet op inzoomen.
http://www.rivm.nl/vtv/object_map/o1948n22203.html

Voor 8.10 euro kun je de kaart van gemeente apeldoorn aanschaffen bij het
kadaster.

Verder helaas nog niets gevonden, maar ook de gemeente zelf heeft geen
duidelijk kaart.

Misschien is dit iets uit wikipedia?
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/69/LocatieApeldoorn.svg

Groeten,