[OSM-talk-nl] Nieuwe statistieken

Ben Companjen bencompanjen at gmail.com
Fri Jun 1 13:53:05 BST 2007

On 01/06/07, Eugene van der Pijll <eugene at vanderpijll.nl> wrote:

> Gemeentegrenzen in ESRI-shapefile formaat zijn te downloaden bij het
> CBS:
>
> http://www.cbs.nl/nl-NL/menu/themas/dossiers/nederland-regionaal/publicaties/geografische-data/archief/2007/2006-wijk-en-buurtkaart.htm
> Helaas zonder herkenningspunten, maar met wijk- en buurtgrenzen.

Dat is leuk, maar als ik het goed begrijp moet je bij het visualiseren van
de grenzen de bron vermelden (copyright CBS/Kadaster) en bovendien zijn de
gemeentegrenzen op 100m 'afgerond'. Hoe nuttig en vrij zijn deze gegevens
dan?

Ben

--
de Campusomroep: op en achter UTV en Uradio! www.campusomroep.nl