[OSM-talk-nl] Nieuwe statistieken

Milo van der Linden mlinden at zeelandnet.nl
Fri Jun 1 17:12:27 BST 2007

En niet te vergeten de geografische gebieden die de grote partijen links
laten liggen!

b.v. de Caribben en Afrika!

Juist in deze gebieden zou goede data zijn waarde snel kunnen bewijzen,
de caribben inzake criminaliteit en toerisme (opposites atract) Afrika
inzake veiligheid en ontwikkeling.

En er is geen wegen-data leverancier die zich hieraan waagt... maar denk
eens aan het belang van een actuele wegen infrastructuur voor
hulpverleners als artsen zonder grenzen en flying doctors?