[OSM-talk-nl] Nieuwe statistieken

Richard van der Weerd richard at mobile-science.nl
Fri Jun 1 17:55:46 BST 2007

Hallo Eugene,

Toppie!!! Heb ik niet voor niets zo veel op mijn fietszadel gebivakkeerd. Zo
krijg je wel eer van je werk. Ook Midden-Drenthe en Aa en Hunze kunnen op
mijn conto worden bijgeschreven. Het pleziert mij enorm.

Maar.....

Toch nog een persoonlijke domper. Ik had zelf 700km uitgerekend voor Assen.
Jij komt slechts aan (toch nog respectabel) 440 km.
Zoals je weet, is de doelstelling van Toffehof en mij, om voor het einde van
deze maand Assen 100% in OSM te zetten. Ik moet daarom weten welk hoekje van
Assen ik vergeten ben. Worden fietspaden ook meegenomen? Zo ja, dan zou de
'blinde vlek' wel eens in het Asserbos kunnen liggen. Dat heb ik nog niet
gemapt, ivm het slechte ontvangst van (mijn) gps aldaar. Moet dan toch maar
eens een paar keer door dat bos crossen en dan gemiddelden bepalen.

Ik ben heel erg benieuwd naar jouw kaartje van Assen met daarover de
gemeentegrenzen, want schijnbaar wordt de 'score' daarop gebaseerd. Zou je
die kunnen publiceren of mailen?

bvd
Richard