[OSM-talk-nl] Nieuwe statistieken

Richard van der Weerd richard at mobile-science.nl
Fri Jun 1 20:28:08 BST 2007

Haha, de onverharde wegen heb ik (bewust) weggelaten. Daar zijn er nogal wat
van rond Assen, met name in de door jou genoemde gebieden en ik wilde mijn
nieuwe fiets dan niet aandoen. Dan moet daar het verschil in zitten. Willen
we naar de 100%, dan moet ik nu maar zwaar gaan nadenken over een quad. Hoe
zat dat ook al weer met die sponsoring???? (haha)

Tellen wegen op psychiatrische inrichtingen, wegen op grote parkeerplaatsen
etc ook mee? Want daar zit ook nog wel wat km's in.
In mijn 700 km heb ik de fietspaden wel meegerekend.