[OSM-talk-nl] Nieuwe statistieken

Eugene van der Pijll pijll at gmx.net
Fri Jun 1 20:43:15 BST 2007

Stefan de Konink schreef:
> parkeerplaatsen

Ik denk niet dat ze voor het CBS meetellen; ze moeten namelijk beheerd worden door gemeente, provincie, rijk, of waterschap.

Ze moeten natuurlijk wel op de kaart komen te staan, maar dat hoeft niet nu. Ik heb er geen problemen mee als je Assen compleet verklaart zonder alle fietspaden, onverharde wegen, en "eigen wegen".

> Uiteraard, dat is ook de reden waarom Eugene Voorburg trackt en ik
> Leidschendam. Daar zijn namelijk geen psychiatrische instellingen met
> mensen die achter je fiets aan gaan rennen :P

Alsof wij geen problemen hebben. Het grootste deel van mijn eigen buurt is klaar, maar kan iemand mij vertellen hoe ik de oprit van Huis Ten Bosch op de kaart zet zonder dat er marechaussees achter mij aan komen?

Eugene
Der kanns mit allen: http://www.gmx.net/de/go/multimessenger