[OSM-talk-nl] Nieuwe statistieken

Richard van der Weerd richard at mobile-science.nl
Fri Jun 1 20:22:15 UTC 2007

Nou, 't Is hier niet anders hoor.

(Ik fiets meestal 's avonds omdat het dan rustig is op de weg. Dan kun je
lekker midden op de weg fietsen voor nauwkeurigere loggings.)

Wat ik al achter en voor en boven de fiets heb gehad:

Tientallen honden achter mij aan, als ik laat op de avond langs al die
boerenerven fiets; Ik heb toch regelmatig mijn knieen tot aan mijn oren
opgetrokken.
Vosjes en herten in het stikke donker die op het laatste moment vluchten; je
nekharen vliegen dan van schrik overeind.
En twee keer aangevallen voor buizerdjes of valkjes, die krijsend vlak over
je heen scheren. Dan heb je het daarna wel even erg koud van de schrik.

Maar dit geeft ook wel weer een kik.