[OSM-talk-nl] Heemskerk eo

Danny Maas dmace99 at gmail.com
Sun Jun 3 15:36:29 UTC 2007

On 6/3/07, Stefan de Konink <skinkie at xs4all.nl> wrote:

> Hoi,
>
> Ik ben even benieuwd wie momenteel een poging doet tot het tracken van
> Heemskerk. Na mij vorige 'grote' bedrage zag ik dat er het een en ander
> bij was gekomen.
>
> Vandaag heb ik weer wat bijgevoegd en wat ander materiaal gewist. Graag
> even contact :)

Ik heb vorige week een paar straten erbij gezet, na een lekkere tracklog van
17 km tijdens het geocachen te hebben opgedaan.
Ik heb nog geen tijd gehad om een GPX te uploaden, maar zal dat straks eens
even doen. Kunnen anderen er ook weer wat mee.
Ook moest ik er nog mee verder, maar een beetje druk afgelopen week.

Groeten,

          Danny