[OSM-talk-nl] Heemskerk eo

Danny Maas dmace99 at gmail.com
Sun Jun 3 16:59:02 BST 2007

On 6/3/07, Stefan de Konink <skinkie at xs4all.nl> wrote:

> Oki :) Ik heb wat wijzigingen aangebracht. Verder heb ik denk ik nu de
> bloemen route compleet gereden. En zal de 'terugweg' vanuit Noord
> Holland ook eens gaan intekenen.

Mooi. Al die Noord-Hollandse dorpen moeten natuurlijk ook op de kaart.
Heb ook een beginnetje met Assendelft gemaakt, want daar woon ik zelf, en
dan is Heemskerk naast de deur natuurlijk.
GPX-file heb ik net geupload, evenals een GPX met een route van Heemskerk
naar Zunderdorp.
Ze zullen straks wel in de DB zitten.

Groeten,

           Danny