[OSM-talk-nl] Talk-nl Heemskerk eo (Jacob Bax)

Jacob Bax jacobbax at xs4all.nl
Sun Jun 3 22:46:04 BST 2007

On Sun, 03 Jun 2007 19:50:16 +0100, you wrote:

>Subject: Re: [OSM-talk-nl] Heemskerk eo
>To: "OpenStreetMap NL discussion list" <talk-nl at openstreetmap.org>

>Mooi. Al die Noord-Hollandse dorpen moeten natuurlijk ook op de kaart.
>Heb ook een beginnetje met Assendelft gemaakt, want daar woon ik zelf, en
>dan is Heemskerk naast de deur natuurlijk.

Op de Wiki GPX upload site/pagina's staat bij 1 van de oudste pendings
(dag of 10-11 oud) mijn hele traclog gebeuren vanaf mei 2006 als zip
file, daar staat ook een heel stuk van Noord Holland bij Schoorl e.o.,
misschien dat je er wat aan hebt. vanmiddag was het pagina 30, Dacht
dat er nog 4 onder mijn file stonden voordat de plaatjes
beginnen....hoop dat je begrijpt wat ik nu schrijf.

Jacob
Jacob Bax
jacobbax at xs4all.nl
http://www.xs4all.nl/~jacobbax/