[OSM-talk-nl] podlatch

Lambertus osm at na1400.info
Mon Jun 4 13:53:27 UTC 2007

Rob Aerts wrote:
> nog maar een keer dit mailtje versturen want ik geloof dat de maillist
> van het weekend down was.
>
> ik zie op potlatch editor geen yahoo tiles meer, hebben ze de stekker
> eruit getrokken ?
> wilde het eens laten zien aan wat mensen
>
> verder zag ik nog een video van de java applet
> (http://showmedo.com/videos/video?name=gpsMikelOpenStreetMap&fromSeriesID=50
> <http://showmedo.com/videos/video?name=gpsMikelOpenStreetMap&fromSeriesID=50>)
> waar ze straten in londen aan het mappen waren met behulp van de yahoo
> [...]
Je vorige mail was wel aangekomen hoor :) Alleen heeft niemand erop
geantwoord.

Het gebruik van de Yahoo tiles is vanwege copyright problemen
uitgeschakeld. Meer hierover kun je terugvinden als je google gebruikt
om de mailing lists te doorzoeken:
http://www.google.com/custom?sa=Google+Search&domains=lists.openstreetmap.org&sitesearch=lists.openstreetmap.org