[OSM-talk-nl] [Fwd: levereing haltegegevens Connexxion]

Zoran Kovacevic zoran at kovacevic.nl
Mon Jun 4 19:03:57 BST 2007

Werk de wiki ff bij. Met deze reacties kunnen we wellicht politiek een
potje breken. In ieder geval lokaal via Rotterdam, en misschien ook
Amsterdam (PvdA raadslid ICT komt op a.s. mapping party). Maar goed, dit
soort dingen wil je eerder landelijk spelen.

Zijn Connesxion c.s. gesubsidieerd?

Stefan de Konink wrote:

http://www.kovacevic.nl/blog