[OSM-talk-nl] locatiegegevens brievenbussen (fwd)

Klaas van Gend klaas.van.gend at mvista.com
Tue Jun 5 14:01:20 BST 2007

Ik zal het x509 signen van m'n mail even uitzetten.
Zo beter?

BTW: Ik vind het prima als M$ zich aan standaarden houdt, alleen
gebruikt ik lekker Thunderbird, met dus S/MIME signing aan.

Klaas

Met vriendelijke groet, Best regards,

Klaas van Gend

Field Application Engineer Europe
MontaVista Software

Phone: + 31 40 2801386
email: klaas.van.gend at mvista.com

Vision 2007, Embedded Linux Developers Conference
October 8-10, Santa Clara, California
http://www.mvista.com/vision