[OSM-talk-nl] ZDnet: "Zelf kaarten aanpassen met nieuwe TomTom"

Bas de Lange bas at softwarefreedomday.nl
Tue Jun 5 20:10:36 BST 2007

R3 Alpha 1 has been released, as promised, June 1, to selected developers.

http://www.rebol.net/r3blogs/0091.html

http://en.wikipedia.org/wiki/Rebol

Zoran Kovacevic schreef:

> ben erg benieuwd wat en hoe. iemand contact met tomtom-ers?
Je bedoelt TomTom-medewerkers? Of gebruikers?

Ken wel medewerkers maar ken geen gebruikers, als ik even de algemeen
voorradige hoeveelheid managers niet mee reken.