[OSM-talk-nl] [Fwd: RE: Zonedata / Openstreepmap.org] -> Zonedata is binnen!

Rolf Kleef rolf at drostan.org
Wed Jun 6 05:19:25 UTC 2007

Vereniging Rover doet daar ook al rekenwerk aan: in Amsterdam met sneltram
lijn 51 van CS naar Amstelveen is bijv. via de gevolgde omweg 18 kilometer,
hemelsbreed 11 kilometer.

Overigens zit het er dik in dat de invoering wel wat langer zal gaan duren
(1 januari 2009 zal binnenkort wel officieel 1 juli 2009 worden), en dat
ook de eerste tijd van die OV-chipkaart de zone-indeling nog wel blijft
bestaan.

Rolf.