[OSM-talk-nl] foto's mapping party?

Zoran Kovacevic zoran at kovacevic.nl
Mon Jun 11 16:08:08 BST 2007

Wil iemand een nagemaakt actie-shot produceren? (dus buiten, met GPS, met
straatnaambordje b.v.)

Een groep mensen achter een computer kan namelijk vanalles betekenen ...

Let wel op dat er geen landmarks opstaan (aaangezien het over de mapping
party in A'dam zou kunnen gaan).

Moet 'm voor woensdag indienen. Als het doorgaat, wellicht in een
weekend-katern ofzo ... eigenlijk geen idee ;)

http://www.kovacevic.nl/blog